Anna Pettersson- på praktik i Yangon

INNAN FLYTTKAOSET

Publicerad 2012-08-26 11:49:52 i Allmänt,

Innan hela flyttkalaset drog igång hade vi en helt vansinnigt skön vecka på Gotland med nästan hela familjen Pettersson. Så mycket vila vet jag inte om det blev med två barn i samma hus men himla trevligt var det iaf. Vi lekte, busade, fiskade upp alldeles för många flundror, drack massor med kaffe, åt saffranspannkaka, solade, letade efter loppisar, grillade, gick på medeltidsmarknaden, snickrade, fick nästan ihop ett 1000 bitars puzzel och mycket annat.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2012-08-26 13:42:28

Åh, minns när vi var där i Lummelunda den första cykelsommaren, vi var ute med båten och jag brände ögat och vi fick den godaste fisk jag någonsin smakat. Och Amanda var väldigt bekymrad över utekissandet. Det verkar vara på den där ön man ska vara om man ska få någon sol på sig den här sommaren...

Svar: haha det var tider det! Hon är lite fisförnäm den där Amanda:) och jag kan meddela att regna det gjorde det oxå men då e man inte så sugen på att ta fram kamern:)
Anna Pettersson

Postat av: stina

Publicerad 2012-08-26 13:51:20

trevligt var de:) välkommen till min värld med inte så mycket vila, och då har jag endå 2 barn som är väldigt snälla:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela