Anna Pettersson- på praktik i Yangon

På plats!

Publicerad 2012-08-22 20:00:03 i Allmänt,

 
Hemmet börjar ta form, vi har skruvat, burit, plockat i och plockat ur,målat sovrummet, hämtat och lämnat, åkt en fasans massa mil.
 
 
Jag har hämtat min fina cykel. Så ni som eventuellt har betvivlat denna stora händelse. Cykeln finns!
 
 
 
Lagom avstånd till skolan, smygspanar lite varje dag ifrån mitt köksfönter:)
 
När Niklas åkte till Mora för att gå en golfrunda med sin far tog jag med pärlan ut på en premiärtur. Hem fick jag med mig både hallon och blåbär. Ska nog fjäska lite för herrn när han kommer hem med en paj:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela