Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Skogsmulle

Publicerad 2012-08-24 14:49:19 i Allmänt,

 
 
Ni lär ju tro att jag blivit spritt spångade galen som lallar runt i skogen hela dagarna:) men ni anar inte ut skönt det är! Sen kanske det inte är skitsmart att läsa i tidningen just innan att det är björn jakt just nu..Fast då skjuter dom förhoppningsvis odjuren iallafall.
 
Det bästa med att smyga runt i skogen är nog att det är så långt ifrån - Får vi beställa snart? Vart är våran mat? Välj något gott! Det drar lite här, vill du stänga dörren? Oj vad varmt det är, vill du öppna lite? Allstå jag beställde en öl för typ tre år sen men jag har fortfarande inte fått den! Ursäkta! Ursäkta! Ursäkta! Jag tar mitt kött lagom stekt tack. Så långt ifrån allt detta som det bara går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela