Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Surrande odjur

Publicerad 2012-08-27 23:17:46 i Allmänt,


Dessa surrande irriterande varelser. Mygg. GGAAHHH!!! Dom går mig redan på nerverna. Och hur mycket man än klär på sig så nog tusan letar dom sig in och tar sig en mumsig tugga. Såklart börjar det alltid klia lagom tills det är sovdags.

Förtom detta så har jag nu gått min först dag i skolan. Huvudet är proppat med massa ny information om allt och på eftermiddagen blev vi kidnappade och iväglurade på nollning. En mycket trevlig sådan med lekar, fuldans och grillad korv!

Jag har en bra känsla i magen. Detta kommer bli två bra år!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2012-08-28 20:32:33

härligt:) inte med myggen dock..dom är dryyyyyga!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela