Anna Pettersson- på praktik i Yangon

North Star

Publicerad 2012-02-25 04:00:35 i Allmänt,

24 februari

North Star bjöd oss på massor med sol och det har varit galet varmt!!! Vi njuter i fulla drag:) Jag har till och med vågar åka över några rails.. Vi blir rödare om näsan och tröttare i benen.. Inte allt för vana att åka hela dagarna.. Olle stog för gårdagens bragd, en liten powernap innan kvällsmaten blev 13 timmars sömn, han vaknade iaf utvilad imorse.
Slänger upp lite bilder. Jag står mest för fika och solbilder, grabbarna får klippa ihop filmer som visar resten!

För övrigt så har jag tydligen sabbat dom tidigare inläggen, men om man klickar på bilderna så går det att se dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela