Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Snöööö!!!

Publicerad 2012-02-28 00:30:15 i Allmänt,


Det snöööar!!!!

Vilken lycka! Imorse när vi tittade ut kom det små små flingor från himlen. Då tänkte jag att ja det duger väl, borde iaf bli lite mjukare i backen. Väl uppe på berget började det kräka ner, vi var helt täckta efter att ha åkt liften upp! Underbart! Och det snöar fortfarande.. Det ända tråkiga är att vi har en bil med sommardäck:) Det fick bli snökjedje premiär dock utan större framgång..

Imorgon är det vi som är i backen klockan 09.00. Niklas kommer med stor sannolikhet få en strålande födelsedag!







Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-02-28 07:16:58

Härligt med lite nysnö, det kanske är nu det börjar snöa så ni kommer upp i samma mängd som förra året ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela