Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Las Vegas

Publicerad 2012-03-13 21:14:28 i Allmänt,


Yes!

Nu är vi tillbaka efter en riktigt bra helg i Las Vegas. Förstår inte, man blir så trött av att vara där:)
Vi har ätit, druckit, spelat, dansat, gått, hängt på Hard Rock, solat, shoppat, skrattat, sovit, åkt berg och dalbana, gått på strippklubb, gått ännu mer, åkt taxi, druckit lite mer.. Ja ungefär så har helgen sett ut! somliga har spenderat mer pengar än andra:)

Vegas visade sig iaf från sin bästa sida med härlig sommarvärme. Vi bodde på Travelodge som ligger mitt på The Strip. Perfekt läge och helt ok rum eftersom vi bara skulle sova och duscha där. Poolen var väl sådär kanske:)

Så otroligt svårt att skriva ner hur allt varit, tänker därför bjuda på en bidbomb ist, bilderna säger så mycket mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela