Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Måndag

Publicerad 2012-03-08 04:02:53 i Allmänt,


I måndags åkte vi till North Star igen. Jag gillar stället skarpt. Bra backar, snabba liftar, massa olika backar och go stämmning! Att det oftast bjuds på sol gör det ju bara ännu bättre!

På väg hem stannade vi till vid ett riktigt turistigt utsiktställe och det spårade i nån form av foto session... Kul hade vi! Några smakprov kommer här:




På fredag åker vi förresten till Las Vegas! Det blir en roadtrip, tar ca 8 timmar att köra. Det ska bli riktigt kul! Även om vi var där förra året så finns det ju så oändligt mycket saker att göra och se så risken att det ska kännas tjatigt är nog obefintlig:) Vi kommer tillbaks på måndag så det dröjer nog till efter helgen innan nästa uppdatering kommer!

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela