Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Shopping

Publicerad 2012-03-22 03:24:25 i Allmänt,


Nu är vi i San Francisco!

Det är verkligen en superhärlig stad och idag har vi haft dessutom haft riktig sommarvärme.. Kom hit igår eftermiddag och checkade in på Adante Hotel. Det billigaste vi hittade på internet, bara en tvärgata bort från Union Square. 700 kronor per person för 3 nätter, tycker jag är rätt bra! Rummen är dessutom över förväntan. Inget lyxhotell såklart men fräscht och fint. Imorse åt vi sjukligt god frukost på stan.


Blueberry Pancake.
 
En sak är då säker. Det är inga problem att göra av med pengar i denna stad. Men ack så trevligt det är att få shoppa loss:) Ibland behöver man en pause oxå. Då passar trappen på Union Square alldeles utmärkt.



Imorgon åker promenadskorna på. Vi ska på utflykt och bland annat spana in Golden gate bron.

På återskrivande!



Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2012-03-22 10:52:28

Det är ju så att jag nästan mår illa av avundsjuka, ni verkar ha det vansinnigt bra! Hoppas resan går bra hem så ses vi snart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela