Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Tänk så bra det blev!

Publicerad 2012-03-18 07:16:33 i Allmänt,

 Halloj alla!

Nu är vi tillbaka efter en lång dag i Kirkwood. Alarmet ringde redan klockan 6. Phu tidigt! Niklas flög upp som vanligt när det är semester (?!) Ni som känner oss vet hur det är hemma:) Vi var tvugna att köra med snökedjor eftersom att det äntligen kommit en j-la massa SNÖ!!!! Snökedjorna gick sönder när vi nästan var framme men det lagades snabbt av våra Sandvikenbor med tejp från deras snusdosor och ja.. det håller än:)

Efter att vi kom tillbaka från Vegas i måndags har det varit rent ut sagt skit väder. En stor storm var utlovad men allt den förde med sig var regn och blask. Men så igår kväll byttes regndropparna ut mot stora härliga vita snöflingor och imorse möttes vi av en totalt översnöad balkong ( bilden i förra inlägget)

Ungefär såhär har dagen varit:



Något som är mindre trevligt är att det är lördag idag. Vilket betyder att det endast återstår 2 skiddagar.. Ågren på den!!! På tisdag lämnar vi Tahoe och rullar mot San Francisco för att spendera sista dagarna där. Kommer nog bli trevligt och förhoppningsvis hinns det med en massa shopping:)

Det väntas ännu mera snö inatt så iaf jag tänkte dra ut tidigt imorgon.. Resten tänker gå ut och dansa. Jag bangar. OJ vad gammal hon låter nu tänker några av er, mamma blir säkert nöjd:), men jag är trött. Så det så!

Tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela