Anna Pettersson- på praktik i Yangon

15 november

Publicerad 2012-11-15 21:28:46 i Allmänt,

 
 
 
 
Så fasansfullt många timmar framför en dataskärm som jag spenderat dessa två veckor har jag aldrig gjort i hela mitt liv. Fy sjutton man blir ju knäckt i både kropp och själ!
Så idag tvingade jag ut mig själv (det var dock inte så svårt vill jag lova) på en liten promenad för att suga in det lilla dagsljus som fanns kvar och möttes av denna underbara himmel! Inte så tokigt i Orsa alla gånger.
 
Dessutom så har jag äntligen tagit mig till gymmet igen så ikväll blev det boxing... Herrejäklar vad jag inte kommer kunna röra mig ett par dagar framöver!
 
En vecka kvar till Amadeustentan så jag kommer fortsätta stirra in i skärmen några dagar till... Ska bli så skönt att få det överstökat! När den sen är gjort sticker jag till Stockholm och Friends Arena och SWEDISH HOUSE MAFIA med frugan. Kommer bli awsome!

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2012-11-16 14:13:42

OJ, så vackert!

Postat av: stina

Publicerad 2012-11-16 18:58:24

fint!! kör hårt och lycka till:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela