Anna Pettersson- på praktik i Yangon

27 OKTOBER

Publicerad 2012-10-28 18:30:45 i Allmänt,

 
Igår lördag var det dags för maskerad/ födelsedagskalas här i byn.. Jag hade inte ägnat en sekund till att fundera över vad jag skulle klä ut mig till så i fredags efter skolan var det jag som fick brumma in till Mora ocg leksaksaffären. Utbudet var väl inte det bästa men jag hittade det jag behövde.
 
Och tänk så bra det blev! Till och med så bra att det räckte till 1:a pris för bästa utklädnad! Det tackar jag för! Får nog erkänna att jag tyckte det blev ganska bra och jag lyckades skrämma både en och två på festen och några kände inte ens igen mig.. Tänk vad lite vit färg och svarta kläder kan göra:)
 
Tusen tack till festfixarna för en skitkul kväll!
 
 

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2012-10-28 19:43:52

hahaha..du ser så jäkla skum ut:P

Postat av: Julia

Publicerad 2012-10-29 07:53:29

Minst sagt skum ut, du ser galen ut. Skulle inte vilja möta dig på en mörk gata :-P haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela