Anna Pettersson- på praktik i Yangon

DAGENS KONSTIGASTE

Publicerad 2012-10-15 19:03:57 i Allmänt,

Alltså mycket märkligt folk har man ju träffat i sina dar... Särsklit då i den underbara restaurangvärlden och man har många gånger tappat hoppet om mänskligheten..

Där jag bor nu så hyr jag i andra hand och det är byns bilskola jag hyr av. Jag betalar en otroligt liten peng för detta och är allmänt glad för det. Enda kruxet är att deras intensivutbildningselever behöver låna duschen ibland för dom bor vägg i vägg och då uppenbarligen utan en sådan facilitet. Jag har ju vetat om detta från början och har inga problem med det heller. Kan vara för att på två månader så har en person knackat på.

Så idag kommer en trevlig tjej och ska låna duschen och sedan efter sin dusch sticker hon fram ansiktet och frågar om jag har något rengöringmedel???? - eeehhhh jjooooo jjjaaaa men inte ska du... stammar jag fram.. Vaddå har du inget? EEhhhh joooo.. Såå det var bara att plocka fram Ajax sprayen och nu har jag ett nyskrubbat badkar..
AH MEN HALLÅ!!!!!!!!!!! Hade jag ett extremt äckligt badkar eller vad var det hon inte ville lämna efter sig?

Man upphör aldrig att förvånas...

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-10-16 08:10:40

Hahaha man undrar ju vad hon hade för sig... Eller hur skitigt har du hemma egentligen ;-)

Postat av: Julia

Publicerad 2012-10-16 08:10:48

Hahaha man undrar ju vad hon hade för sig... Eller hur skitigt har du hemma egentligen ;-)

Postat av: Em

Publicerad 2012-10-16 10:51:05

Haha, fast om det var EFTER duschen så var det väl fint? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela