Anna Pettersson- på praktik i Yangon

JUST NU...

Publicerad 2012-10-14 14:46:06 i Allmänt,

 
...tampas jag med förkylningsbacillerna som Niklas lämnade kvar efter helgens besök. Hade ju hellre sett att det var han som stannade och inte bacillerna.Huvudet känns sådär härligt tungt och snoret rinner.. Bläää!
 
Helgen flöt på i matens tecken. Precis som planerat. Trevligt hade vi och god mat har vi ätit! Som om inte det vore nog så slängde vi ihop en gräddig och flottig potatisgratäng med fläskfile och kantarellsås i måndags kväll.
 
Har jag nämt att vi gillar mat?
 
 
.... och så långt hade jag alltså skrivit på det som skulle bli ett inlägg för en vecka sen.. haha det går bra nu!
men förkylningen hänger kvar och tiden går sådär fort nu så jag hinner inte riktigt med..
 
Veckan har bestått av plugg och mysiga vinkvällar. De första snöflingorna har fallit i både Sälen och Grönklitt. Jag väntar med spänning på att få se det första utanför mitt fönster:)
 
Vi har bokat stuga i Åre under nyår!! kommer bli awsome!! Jag Niklas Ellen och Jonas och två till..
 
På torsdag åker jag till Niklas i norge. Ska köra upp så alltså måste vinterdäcken på innan dess. Vad hände? Vinter? Nu?
 
Annars är det plugg plugg plugg.. Resegeografi. Allt från Kenyas Nationalparker till huvudstäder i Europa och tempel i Asien. Bara fööör mycket. Tenta ! november. AAAHHHH!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela