Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Kandawgyi Lake

Publicerad 2013-12-07 16:43:11 i Allmänt,

 
Eftersom att det inte är så mycket att göra på praktiken just nu så tog jag mig lite ledigt i onsdags. Jag tog med mig kameran och promenerade runt Kandawgyi Lake som ligger mitt inne i centrala Yangon. Riktigt fint och härligt med lite grönska mitt i stan!
 
Kandawgyi Lake
 
Restaurangbåt
 
Utsikt över Shwedagon Pagoda
Infarten till huset
 
Grannhuset är en byggarbetsplats
Hemma på våran gata i stan 
  
Full rulle på gatorna i kvarteret 
 
Innergården 
 
Risken för inbrott hemma hos är ganska minimal..
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-12-08 18:06:56

Fina bilder!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela