Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Sista dagen

Publicerad 2013-12-13 06:58:00 i Allmänt,

Så var den här, sista dagen på praktiken! Just nu känns det ganska skönt eftersom att jag inte haft så mycket att göra sista tiden.
I det stora hela har jag dock trivts riktigt bra! Snällare och hjälpsammare människor får man leta efter och dom har verkligen tagit hand om mig!
Det har varit spännande att jobba under dessa förhållanden, i ett land som är så otroligt långt efter i utvecklingen. Jag är säker på att jag kommer ha nytta av det i framtiden och framförallt kommer jag ha en bättre förståelse när det kommer till att samarbeta med asiatiska företag.
 
Igår bjöd jag ut hela gänget på middag som tack för allt! Vi åt Hot Pot, typ som fondu, man väljer en massa grönsaker, kött och fisk mm och lägger ner allt i en stor gryta med buljong mitt på bordet och sen äter man där ur. Det var supertrevligt och dom uppskattade det verkligen. Det minsta jag kunde göra efter allt dom gjort för mig och för alla fina presenter jag fått! Självklart har dom fått en dalahäst av mig som minne att pryda kontoret med.
 
Så ett stort TACK till alla på One Stop Travel & Tours för denna tid, jag hoppas vi ses igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-12-14 19:39:49

Njut av sista veckan nu och sola lite åt mig också😎☀️ Ses snart😀

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela