Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Under sker!

Publicerad 2013-12-02 05:31:02 i Allmänt,

Jag har glömt att berätta om något stort som hände förra veckan.

Det var en helt vanlig dag och jag skulle i vanlig ordning ta en kall å go dusch innan det var dags för sängen. Eller ja egentligen är det inte så kallt, vattentanken är på taket och så vattnet är tack och lov ganska ljummet. MEN så denna vanliga kväll kändes det lite annorlunda när jag försökte skölja ur hårsvallet. Och jag lovar, det tog flera sekunder innan jag förstod vad som var annorlunda. DET KOM VARMVATTEN!! HA det ni! Vilken lycka! Det blev en lite längre dusch än vanligt:)

Men det var inte där för att stanna, det ljuvliga varmvattnet. Sedan denna dag har det lyst med sin frånvaro...

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2013-12-02 19:30:41

Haha!! Vilken lycka!!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela