Anna Pettersson- på praktik i Yangon

Det tar sig!

Publicerad 2013-11-01 11:25:25 i Allmänt,

Dagarna rullar på i rasande fart och det är redan fredag! Det har varit mestadels mycket jobb i veckan men även lite dötid där man mest pillar naveln och inväntar svar på alla mail. Varje förmiddag har jag ett par timmar med självmordstankar när inte acn fungerar men som tur är hoppar den igång fram emot kl 11 om dagarna. 
Hittills har jag hunnit med att göra ca 10 offerter i olika storlekar efter kunders förfrågningar. Några har inte svarat alls MEN hela 3 stycken har redan lett till nya bokningar! Känns oerhört läskigt men riktigt roligt att få se resultat på mitt jobb så snabbt! Några resenärer anländer redan i november så dom kommer jag antagligen att få träffa och möta upp på flygplatsen! 

Igår var det löning här på kontoret och det skulle såklart firas! Efter jobbet tog vi bussen till någonstans jag inte vet vart men massa affärer och restauranger var det iaf! Vi slog oss ner vid ett litet hak men babymöbler och tjejerna beställde in snacks. Bland annat en papaya sallad som var så stark att dom nästan trillade av pallen tur det var nära till marken:) jag testade två små bitar och det var nog för mig! Efter snackset strosade vi runt och kollade lite affärer, är det löning så är det! Åter igen är dom så otroligt snälla och jag får inte betala någonting. Inte maten, inte bussen. Av en tjej fick jag ett par flipflop. Jag måste bjuda tillbaka inom kort! 

Imorgon väntar en ny utflykt, denna gången till Bago med ett gäng från sofies jobb. 

På återskrivande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Pettersson

Anna Pettersson är mitt namn, en dam i sina bästa år som läser till reseproducent på Scandinavian College of Travel and Tourism. Skolan ligger i Orsa i Dalarna och därför har jag flyttat just hit! Utbildnigen innehåller väldigt mycket praktik och här tänkte jag dela med mig av detta. Mycket nöje!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela